6 תשובות
וואי את מבהילה אותי
פליז תגידיי ליי מה זה מעמ בכלל?????? ומה זאת אומרת יעצור במכס??????
אנונימית
יואו יופי נפל לי הלב לתחתונים כבר
אנונימית
מה זה 75 דולר בשקלים??
אנונימית
שואל השאלה:
אל תזמיני יותר מ75 דולר
כי זה יעצור במכס ואת תצטרכי לשלם כסף על מעמ נראלי
אל תזמיני יותר מ75 דולר
כי זה יעצור במכס ואת תצטרכי לשלם כסף על מעמ נראלי
אנונימית
מה זאת אומרת יעצור במכס??? מה זה מכס?? כי גם אני מתכננת להזמין רק ב-400...
אנונימית
באותו הנושא: