5 תשובות
אני הייתי הבחור
תספרי להורים אם זה לא נעים לך, אל תשאירי את זה לבד!
אתה בן 21 לך תספר לאמא ואבא אולי הם יעזרו לך
ממליצה לך ללכת לפסיכולוג
אנונימית
לא הבנתי..
*היום* הלכתי למסיבת יום הולדת
לא יצאתי כבר *יומיים* מהחדר
ספאם?
חחח ברור שזה ספאם