13 תשובות
לא.
למה שאשים מכנס שרואים דרכו את התחתון?
אם הייתי רוצה שיראו לי את התחתון הייתי הולכת ללא מכנסיים.
לא אהבתי
אני לא טיפוס של טייץ אז לא.
אבל הוא נראה אחלה
לא
DF1
ממש לא!
לאלא
f
הוא שקוף ממש.
לא, זה נראה רע
אני אישית לא. לא אהבתי את זה שזה נראה כמו מכנס רגיל שזה כזה מקופל וגם ממש רואים.
היא באמת ממש רזה^