13 תשובות
לא.
למה שאשים מכנס שרואים דרכו את התחתון?
אם הייתי רוצה שיראו לי את התחתון הייתי הולכת ללא מכנסיים.
למה שאשים מכנס שרואים דרכו את התחתון?
אם הייתי רוצה שיראו לי את התחתון הייתי הולכת ללא מכנסיים.
וואי לא זה מזעזע
לא אהבתי
אני לא טיפוס של טייץ אז לא.
אבל הוא נראה אחלה
אבל הוא נראה אחלה
לא
ממש לא!
לאלא
f
הוא שקוף ממש.
הוא שקוף ממש.
לא, זה נראה רע
אני אישית לא. לא אהבתי את זה שזה נראה כמו מכנס רגיל שזה כזה מקופל וגם ממש רואים.
היא באמת ממש רזה^
באותו הנושא: