9 תשובות
אממ זה קצת לא נורמלי הייתי אומרת מקווה שזה ספאם
אימאלה אין לי מושג וטפ
תשאלי את עצמך
האמת די חולני
קצת קריפי שמעי
DF1
לא נשמע לי מוזר את בטח בת איזה 13 אם את מתגאה בזה או משו
שואל השאלה:
נשבעת לכם שאני בת 17
אנונימית
גם אני מכירה מישהי שאוהבת לראות דברים חולניים
והרבה יותר גרועים מרק גופה של בן אדם.
זה טיפה חולני והזוי אבל..תהני
כי זה כנראה מכניס לך לגוף התרגשות ומעלה לך את האדרנלין
אנונימי
קצת מוזר... אולי תלכי לפסיכולוג כדי לשתף ושהוא יגיד את דעתו.