9 תשובות
אממ זה קצת לא נורמלי הייתי אומרת מקווה שזה ספאם
אימאלה אין לי מושג וטפ
תשאלי את עצמך
האמת די חולני
האמת די חולני
קצת קריפי שמעי
לא נשמע לי מוזר את בטח בת איזה 13 אם את מתגאה בזה או משו
שואל השאלה:
נשבעת לכם שאני בת 17
נשבעת לכם שאני בת 17
אנונימית
גם אני מכירה מישהי שאוהבת לראות דברים חולניים
והרבה יותר גרועים מרק גופה של בן אדם.
זה טיפה חולני והזוי אבל..תהני
והרבה יותר גרועים מרק גופה של בן אדם.
זה טיפה חולני והזוי אבל..תהני
כי זה כנראה מכניס לך לגוף התרגשות ומעלה לך את האדרנלין
אנונימי
קצת מוזר... אולי תלכי לפסיכולוג כדי לשתף ושהוא יגיד את דעתו.
באותו הנושא: