7 תשובות
לא כל כך אכפת לי
ממש מבאס. כבר תפרתי תחפושת וארגנתי הכל..
אני לא אוהבת את פורים , בפורים הקדום הייתי בכלל בלפלנד
למה עושים לי מינוס מה ההיגיון
לא אכפת לי כבר מכלום.. תבינו שזה הכל בגלל הקורונה המפגרת הזאת.
אנונימית
די מאוכזבת אני מאוד אוהבת את החג הזה והחגיגות
אצלנו כן יהיה
באותו הנושא: