9 תשובות
לא סדרה של נטפליקס אבל חד משמעית נמלטים
ריברדייל!! כבר בסוף עונה 2 זה נהיה מעצבן
ריברדייל ..
שואל השאלה:
לדעתי יש את
הפלאש (אחרי 3 עונות)
ריברדייל ( אחרי 2 עונות)
13 סיבות ( אחרי 2 עונות)
בית הנייר (אחרי 2 חלקים)
נמלטים (אחרי 2 עונות)
בכל הסדרות האלה, העונות האחרות שלא אמרתי, הם טובות אבל לא כמו מה שאמרתי...
אבל זה רק ממה שראיתי...
לדעתי יש את
הפלאש (אחרי 3 עונות)
ריברדייל ( אחרי 2 עונות)
13 סיבות ( אחרי 2 עונות)
בית הנייר (אחרי 2 חלקים)
נמלטים (אחרי 2 עונות)
בכל הסדרות האלה, העונות האחרות שלא אמרתי, הם טובות אבל לא כמו מה שאמרתי...
אבל זה רק ממה שראיתי...
נמלטים זאת סדרה גאונית אני ממש אוהבת זה נכון שאחרי עונה 3 זה פחות טוב אבל זה עדיין עונות סבבה
שואל השאלה:
זה מה שאמרתי
זה מה שאמרתי
הגשם חד משמעית הייתה צריכה להשאר עם שתי עונות האחרונה הייתה פח אשפה
וכמובן שריברדייל בעונה 2 התחיל להידרדר
מהה לא נמלטים זאת סדרה הכי טובה שיש!!!