4 תשובות
אני גם לא ממש מסכימה איתה
אנונימית
מסכים איתה חלקית, ביטלס ראשונים ואין על זה עוררין... הם שמו את בוב דילן שני וזה הלהיב אותי מאוד. אבל הם לא שמו בטופ 20 את קווין...
בכלל לרולינג סטון יש דירוגים לא מדויקים
אני מאוד לא מסכים איתה כמעט על כל הרשימות שלהם אני לא מסכים.
אה ולגבי מה שאתה כתבת שקנדריק לאמר צריך להיות שם, אם הרשימה הייתה נכתבת עכשיו אז חד משמעית שהוא היה צריך להיות שם אבל היא נכתבה ב2010 אז זה היה די לפני כל הקריירה שלו(כאילו יצא לו מיקסטייפ סבבה אבל זה לא יכול להיכנס לרשימה כזאת)
אה ולגבי מה שאתה כתבת שקנדריק לאמר צריך להיות שם, אם הרשימה הייתה נכתבת עכשיו אז חד משמעית שהוא היה צריך להיות שם אבל היא נכתבה ב2010 אז זה היה די לפני כל הקריירה שלו(כאילו יצא לו מיקסטייפ סבבה אבל זה לא יכול להיכנס לרשימה כזאת)
באותו הנושא: