4 תשובות
האמת זה קליט ויפה, אבל הקצב לא משהו
טופ 10 של קניה
שיר טוב אבל אני לא מאוד אוהב את הלופ של הקצב. 4 מתוך 5 אני אתן לו
שיר פשוט מדהים ואני עד היום זוכרת שכשהוא יצא אני כל הזמן הייתי רואה בmtv את הקליפ שלו וזה כל כך עצוב שקים וקניה עכשיו מתגרשים לשמוע את השיר הזה שוב