6 תשובות
וויסקי יקר ואיכותי יותר.
מבחינת מחירים הם פחות או יותר אותו דבר(זה תלוי מה את קונה)
בכללי וויסקי יותר טעים
בכללי וויסקי יותר טעים
וויסקי יותר טעים ויותר איכותי אבל בערך אותו מחיר
וודקה בכללי יותר זול אבל יש וודקות טובות שגם עולות יקר אבל מבחינת הסטלה וודקה יותר ממריץ ויסקי זה יותר כזה סטלת אופוריה ופחות להשתגע
אי אפשר להיות בסטלה מאלכוהול
כנראה שהתכוונת ללהשתכר
כנראה שהתכוונת ללהשתכר
^אה טוב
באותו הנושא: