6 תשובות
סתם יש עליה הייט
סדרה חמודה
סדרה חמודה
זאת יכולה להיות אחלה סדרה אבל באמת לא אהבתי את הליהוק יכלו להביא שחקנים טובים יותר
נגיד את הסדרה pps אחד מהדברים שהכי אהבתי זה היה הליהוק וזה הפך את הסדרה להרבה יותר טובה למרות שהתבאסתי שלא נתנו למרגי לשיר יותר שירים שקטים כאלה ישנים ונתנו לו הרוב קיצביים כי הוא שר ממש יפה שיר שקט אבל הוא לא יוציא שיר כזה..
הסדרה בסדר הליהוק הוא הבעיה ההעיקרית וגם הטקסט מי פאקינג יושב בחדר עריכות וכותב להם את המשפטי המזעזעים האלו
זה אחלה מסר אבל הם משחקים שם כמו לאדעת מה זה קרינג אחושרמוטה
המסר שם ממש סבבה אבל זה לא סוד שהסדרות הקודמות , של פעם יוצר טובות .. הליהוק השחקנים