3 תשובות
הוא סתם דביל תחתכי
הוא משחק איתך משחקים.., תחתכי ממנו
הוא פשוט משחק לך ברגשות.. הוא לא רציני לגביך, לכן אני מציע לך לא להיות רצינית לגביו ולא לייחס לו כל כך הרבה חשיבות, עדיף שלא תפתחי רגשות כלפיו כי הוא נראה מסוג האנשים ששוברים את הלב.