8 תשובות
שואל השאלה:
את צודקת, לא חשבתי על זה.
את צודקת, לא חשבתי על זה.
אנונימית
אני בן חחח אבל סבבה
שואל השאלה:
אה סליחה :/
אה סליחה :/
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני כן אוהבת את הבנאדם ומעריכה אותו ואת התוכן אבל הדבר הזה ספציפי קצת מעצבן
כי אני כן אוהבת את הבנאדם ומעריכה אותו ואת התוכן אבל הדבר הזה ספציפי קצת מעצבן
אנונימית
הוא לא חייב לעוקבים שלו משהו את יודעת
אולי הוא עובר משהו ופחות מתחשק לו
אולי הוא עובר משהו ופחות מתחשק לו
שואל השאלה:
נכון, האינסטגרם שלו זה הסטורי, הסטורי זה מה שמצחיק, בפיד הוא בכלל לא פעיל ועכשיו הוא נעלם גם מהסטורי
נכון, האינסטגרם שלו זה הסטורי, הסטורי זה מה שמצחיק, בפיד הוא בכלל לא פעיל ועכשיו הוא נעלם גם מהסטורי
אנונימית
מה מעצבן חחח זה האינסטגרם שלו שיעשה איתו מה שהוא רוצה
באותו הנושא: