4 תשובות
במועד הרגיל של הבגרויות האלה, אתה תעשה שוב.
שואל השאלה:
עם שכבה יא או השכבה שלי עם מי שנכשל?
אנונימית
מתי שיש בגריות שוב בהצלחה
אין לי מושג אבל נראלי שעם יא.