7 תשובות
אני חושבת שמים כי זה הכי באופי שלי
אש כי זה מגניב רצח
מים, כי אני רוצה לרפא, לעשות זירת החלקה על הקרח, ולהוציא את המים מהגרביים כשיורד גשם
מים.
זה הכי טוב
זה הכי טוב
אני הכי מתחברת לאדמה
מבחינת יסוד אני מתחבר מאוד למים (לא רק מבחינת יכולות וטכניקות, אני פשוט מאוד מחובר למים) אבל אני חושב שאני מתאים יותר לאומת האוויר.
אוויר או מים
אנונימית
באותו הנושא: