התחברות הרשמה

בבקשה לא לשפוט היה לי חשקים :( אתמול בלילה, אכלתי קצת ממרח ריבת חלב וקצת ממרח שוקולד ומאז יש לי טעם לוואי בפה

איך אפשר להעביר את זה? לא יודעת להסביר כמו טעם מלאכותי כזה ושתיתי תה בבוקר
4 בפברואר 2021, 10:20
שוקולדטעםעזרה    
5 תשובות
וואו ההתחלה לא הייתה נשמעת טוב
א
אפשר המלצה לשם? =_=
מי פה
א
איפה גברת רצח
אולי תנסי לשתות חלב
פ
פשוט שיראל
לצחצח שיניים
מסטיק
_
_candy_girl
תשתי הרבה מים..
ותנסי ללעוס מסטיק מנתה או משהו.

r. george
R
Regina George 01
באותו הנושא:
לא לשפוט אותי בבקשה זה לא ספאם.
בבקשה תענו על השאלה בלי לשפוט
בבקשה תנסו להבין אותי במקום לשפוט ולרדת עלי.
אם אפשר בבקשה בלי לשפוט אותי ובלי להלחיץ אותי.
בבקשה לא לשפוט אותי או להגיד שאני חרא וכו
בבקשה לא לשפוט!!
שאלתי את זה אתמול בלילה אבל בבקשה תיכנסו
שאלה קצת מוזרה תנסו לא לשפוט- רק אנשים שמאמינים בגלגול נשמות בבקשה
טוב בבקשה לא לשפוט.. סליחה על החפירה
עזרה בבקשה! (כתבתי את זה גם אתמול בלילה)
בבקשה בלי לשפוט.