4 תשובות
הם מצלמים לדעתי ביחד עם מקש הtab (לא בטוחה לגבי השם אבל הוא מעל הקאפסלוק) ואז הם זזים עם העכבר..
והעריכה בסוף לחבר את כל הסרטונים
והעריכה בסוף לחבר את כל הסרטונים
שואל השאלה:
לא שהם ממש נכנסים לבית ועושים כאילו סיור נגיד עם התקרה
לא שהם ממש נכנסים לבית ועושים כאילו סיור נגיד עם התקרה
אנונימי
מה זתןמרת סיור
שהם מראים את הבית שהם יצרו? הם פשוט מראים את זה זה לא שזה אוטומטי
שהם מראים את הבית שהם יצרו? הם פשוט מראים את זה זה לא שזה אוטומטי
הם עושים את זה עם עריכה.
באותו הנושא: