9 תשובות
תנתקי איתה קשר ותתרחקי מהם פשוט, חוץ מזה הכל מקרה למה את צריכה חבר בגיל 13? תני לה להרוס לעצמה את הילדות וזהו
אנונימי
סליחה אבל זה מגעיל ומישהו צריך להגיד לה את זה, עכשיו, לפני שהיא תשארי אנשים עם לב מצולק שנים
אנונימי איך הגעת לזה שהיא בת 13?
תיארתי לעצמי שהיא בסביבות גיל 12-13 בגלל הניסוח, סליחה אם את לא.
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר שלוש עשרה
מה הקשר שלוש עשרה
אנונימית
את מתנסחת בצורה ילדותית עם בעיות של גיל ההתבגרות ושגיאות כתיב, הנחתי שאת בת 13- אם את לא אז סליחה לא צריך להתרגש.
אנונימי
היא לא חברה וזה מגעיל שהיא משחקת ככה בבנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני ליטרילי עצבנית ועצובה תות כדי אז ברור שאני אכתוב מהר ולא אנסח ברור . אל תשפוט ישר
אני ליטרילי עצבנית ועצובה תות כדי אז ברור שאני אכתוב מהר ולא אנסח ברור . אל תשפוט ישר
אנונימית
כתיבה מהירה עושה שגיאות מקלדת, לא שגיאות כתיב ועצבים לא גורמים לך להתנסח כמו ילדה קטנה וגם כן בעיות של ילדות בנות 12-13. אבל בחייאת, אין לי כוח להכנס לריב על זה עכשיו.
אנונימי
באותו הנושא: