6 תשובות
יאפ
כן
כן, היה אמור להיות ישיבת ממשלה לגבי הסגר אבל לפי מה שהבנתי היא נדחתה
אכן כן
לפי התוכנית כרגע כן, אבל מחר יש דיון על זה, ביבי ושר הבריאות רוצים להאריך עד יום ראשון לפי מה שהבנתי לצערי הרב מאוד
אף פעם
באותו הנושא: