34 תשובות
אני אישית שונאת
זה כיף.
כי זה כיףף
בחורף בכלל
בחורף בכלל
שואל השאלה:
מה מדהים
שורף הגוף
מה מדהים
שורף הגוף
אנונימי
כי זה כיףף
זה מדהים
שואל השאלה:
מבחינתי זה מזוכיזם
מבחינתי זה מזוכיזם
אנונימי
אני מסכימה אני שונאת להתקלח במים חמים
זה מרגיע בטירוף
ואתה לא בת אז אין מצב שתבין את זה כל-כך חחחח
ואתה לא בת אז אין מצב שתבין את זה כל-כך חחחח
שואל השאלה:
אתן פשוט אוהבות לסבול
אין לזה עוד סיבה אפשרית
אתן פשוט אוהבות לסבול
אין לזה עוד סיבה אפשרית
אנונימי
זה מעורר את השדים שיש בנו שהיו רדומים כל היום
אנונימית
לאא ממש לא
אנחנו לא סובלות מזה
אנחנו לא סובלות מזה
כן ברגע שאנחנו מתרגלות למים החמים אנחנו מרתיחות תמים עוד יותר זה לא סבל זה כיף לגמרי
שואל השאלה:
אני רואה אותה יוצאת מהמקלחת הכל אדים וגוף אדום
אין מצב שזה לא כואב
אני רואה אותה יוצאת מהמקלחת הכל אדים וגוף אדום
אין מצב שזה לא כואב
אנונימי
הם מזכיר להם את הבית (גהנום)
אנונימי
זה לא כואב בכלל, זה כיף לגמרי.
ובעיקר בחורף
ובעיקר בחורף
שואל השאלה:
חחח כנראה שלעולם לא אבין
חחח כנראה שלעולם לא אבין
אנונימי
אני בן ואני אוהב להתקלח במים רותחים :)
לא יודע למה...
לא יודע למה...
שואל השאלה:
ניסיתי טיפה להעלות את החום
כמעט קפצתי חחח
ניסיתי טיפה להעלות את החום
כמעט קפצתי חחח
אנונימי
כנראה:) וחבל
כדי לחמם את התחת :)
שואל השאלה:
אתה מזוכיסט.
אפילו רק על הראש(ראיתי חבר, אמרתי ננסה גם - זה לא נגמר טוב) אני לא מצליח
אתה מזוכיסט.
אפילו רק על הראש(ראיתי חבר, אמרתי ננסה גם - זה לא נגמר טוב) אני לא מצליח
אנונימי
מרגיע ומדהים
^^ אני לא סובל...
שואל השאלה:
^אתה כן.
^אתה כן.
אנונימי
^בדיוק! וגם חלק עושות שעווה אז העור כבר רגיל
שואל השאלה:
גם זה חונק אם אין חלון פתוח
גם זה חונק אם אין חלון פתוח
אנונימי
^^^ אוקיי מי אני שאתווכח איתך על אם כואב לי -_-
זה לא.
בגלל שזה לא כואב או גורם סבל כלשהו
בגלל שזה לא כואב או גורם סבל כלשהו
זה מושלם
שואל השאלה:
ככה אנונימי
ככה אנונימי
אנונימי
אה וזה לא שאנחנו אוהבות את הכאב שבהתחלה אנחנו פשוט חזקות מספיק בשביל לסבול אותו עד שלא כואב יותר ואז זה ממש מרגיע ונעים
שואל השאלה:
זה נהיה מוזר מרגע לרגע
זה נהיה מוזר מרגע לרגע
אנונימי
שואל השאלה:
מי מתקלח בקר
מי מתקלח בקר
אנונימי
באותו הנושא: