34 תשובות
אני אישית שונאת
זה כיף.
כי זה כיףף
בחורף בכלל
שואל השאלה:
מה מדהים
שורף הגוף
אנונימי
זה מדהים
שואל השאלה:
מבחינתי זה מזוכיזם
אנונימי
אני מסכימה אני שונאת להתקלח במים חמים
זה מרגיע בטירוף
ואתה לא בת אז אין מצב שתבין את זה כל-כך חחחח
שואל השאלה:
אתן פשוט אוהבות לסבול
אין לזה עוד סיבה אפשרית
אנונימי
זה מעורר את השדים שיש בנו שהיו רדומים כל היום
אנונימית
לאא ממש לא
אנחנו לא סובלות מזה
כן ברגע שאנחנו מתרגלות למים החמים אנחנו מרתיחות תמים עוד יותר זה לא סבל זה כיף לגמרי
שואל השאלה:
אני רואה אותה יוצאת מהמקלחת הכל אדים וגוף אדום
אין מצב שזה לא כואב
אנונימי
הם מזכיר להם את הבית (גהנום)
אנונימי
זה לא כואב בכלל, זה כיף לגמרי.
ובעיקר בחורף
שואל השאלה:
חחח כנראה שלעולם לא אבין
אנונימי
אני בן ואני אוהב להתקלח במים רותחים :)
לא יודע למה...
שואל השאלה:
ניסיתי טיפה להעלות את החום
כמעט קפצתי חחח
אנונימי
כנראה:) וחבל
כדי לחמם את התחת :)
שואל השאלה:
אתה מזוכיסט.
אפילו רק על הראש(ראיתי חבר, אמרתי ננסה גם - זה לא נגמר טוב) אני לא מצליח
אנונימי
מרגיע ומדהים
^^ אני לא סובל...
שואל השאלה:
^אתה כן.
אנונימי
^בדיוק! וגם חלק עושות שעווה אז העור כבר רגיל
שואל השאלה:
גם זה חונק אם אין חלון פתוח
אנונימי
^^^ אוקיי מי אני שאתווכח איתך על אם כואב לי -_-
זה לא.
בגלל שזה לא כואב או גורם סבל כלשהו
זה מושלם
שואל השאלה:
ככה אנונימי
אנונימי
אה וזה לא שאנחנו אוהבות את הכאב שבהתחלה אנחנו פשוט חזקות מספיק בשביל לסבול אותו עד שלא כואב יותר ואז זה ממש מרגיע ונעים
שואל השאלה:
זה נהיה מוזר מרגע לרגע
אנונימי
שואל השאלה:
מי מתקלח בקר
אנונימי