6 תשובות
אני הייתי שולחת הודעה
אנונימית
הייתי שולחת הודעה אבל לא בלי הפסקה כי זה סתם מעיק, רק לנסות לתקן ולפחות לדעת שניסית לא משנה מה יוצא מזה
כן אשלח
אם אני הבעיה, הייתי נותנת לו לנוח ממני ומחכה לראות אם הוא ירצה לפנות אלי
נראה לי שאני פשוט אגיד להם שאני מצטערת ושאם הם לא רוצים לדבר איתי זה בסדר. רק לתת להם לדעת שאני אשתפר גם אם זה לא יהיה איתם ואעזוב אותם בשקט, אתן להם להחליט אם הם רוצים לחזור או לא :)
ואני כמובן אגיד להם שאני תמיד אהיה שם בשבילם, גם אם כרגע הם חושבים שלא. וגם אם הם לא צריכים אותי כרגע.
ואני כמובן אגיד להם שאני תמיד אהיה שם בשבילם, גם אם כרגע הם חושבים שלא. וגם אם הם לא צריכים אותי כרגע.
לדעתי לשלוח הודעה כי אתם ביחד 5 שנים חשוב שתראה/י לו/ה שאת/ה אוהב/ת אותו/ה ולא רוצה לוותר ותגיד/י לה כמה שהיא חשוב/ה לך
אנונימית
באותו הנושא: