5 תשובות
ממש לא רוב. קודם כל
וגם אם כן זה רק מתוך סטיגמות שנוצרו לצערי במהלך השנים
וגם אם כן זה רק מתוך סטיגמות שנוצרו לצערי במהלך השנים
אני חושב שבנות יותר חזקות מבנים אפילו, כמובן שתלוי איזה בנות ואיזה בנים. בהצלחה
אני לא חושב ככה
הם לא
אלא אם כן את מתכוונת לזה במובן הפיזי, ואז עובדתית, גברים יותר חזקים בממוצע.
אלא אם כן את מתכוונת לזה במובן הפיזי, ואז עובדתית, גברים יותר חזקים בממוצע.
לדעתי הם רוצים להשביץ
באותו הנושא: