7 תשובות
גם לי זה ככה בדרך כלל בכללי יותר מתחברת לדבר שיחות עם בנים מאשר בנות אפילו שרוב החברות שלי הן בנות
אני לא מוצאת עם אף אחד חח
לא מוזר. אולי את יודעת מתחברת לבנים, לגיטימי.
חעחעחע פשוט תדברי איתן על שטויות וזה וזה , אני גם אחת כזאת שיותר מתחברת לבנים לולל
שואל השאלה:
נ.ב. - אני דתיה, כל החברות שלי בנות:)
נ.ב. - אני דתיה, כל החברות שלי בנות:)
מחזק את קלקסה ^
תנסי לדבר על סדרות