6 תשובות
בלי תירוצים פשוט צא
למה אתה רוצה להסביר את עצמך כל כך לאנשים? טלפון שלך וזכותך לצאת. תגיד שאתה לא אוהב קבוצות.
אממ תגיד להם שיש לך עומס בלימודים ואתה צריך להתרכז רק בלימודים בתקופה הזאת ושאולי תשוב (?)
פשוט תצא.. עובד בכל פעם. ואם מישהו ישאל פשוט תגיד שככה באלך
פשוט צא
תגיד שאין לך מקום בטלפון
פשוט תצא, אתה לא חייב כלום לאף אחד