6 תשובות
בלי תירוצים פשוט צא
פשוט צא
תגיד שאין לך מקום בטלפון
תגיד שאין לך מקום בטלפון
למה אתה רוצה להסביר את עצמך כל כך לאנשים? טלפון שלך וזכותך לצאת. תגיד שאתה לא אוהב קבוצות.
פשוט תצא.. עובד בכל פעם. ואם מישהו ישאל פשוט תגיד שככה באלך
אממ תגיד להם שיש לך עומס בלימודים ואתה צריך להתרכז רק בלימודים בתקופה הזאת ושאולי תשוב (?)
פשוט תצא, אתה לא חייב כלום לאף אחד
באותו הנושא: