7 תשובות
לשים אותו בפינה והכל מסתדר
את האמת? לקחת לו את הטלפון אבל באמת ולא לפנק אותו כי הוא בוכה. כמו הדור של היום, בהצלחה
אם הוא מגזים? סטירת חינוך, לא פחות ולא יותר.
חושך שבטו שונא בנו.
חושך שבטו שונא בנו.
לצעוק עליו, לא כל-כך מאמין בעונשים אבל כלא
לעשות לו anakin skywalker ו younglings
וואו d.o.m אני מרחם על הילדים שלך בכל כך הרבה דרכים, צריך לשלול לאנשים כמוך את הזכות להביא ילדים.
והייתי לוקח את הטלפון או משהו.
והייתי לוקח את הטלפון או משהו.
אנונימי
שלמה אמר בחכמתו: "חושך שבטו שונא בנו, ואוהבו שיחרו מוסר."
מי שמונע מילדיו את השבט (מקל,שוט), כאילו שונא אותם כי אינו מחנכם. או שבכללי אינו נוקשה איתם. ומי שאוהב את ילדיו, בשחר חייהם מייסר אותם כדי להסיר מהם תכונות רעות.
זה חינוך אמיתי, לא פינוק יתר על המידה ולפחד להגיד לילד לא.
מי שמונע מילדיו את השבט (מקל,שוט), כאילו שונא אותם כי אינו מחנכם. או שבכללי אינו נוקשה איתם. ומי שאוהב את ילדיו, בשחר חייהם מייסר אותם כדי להסיר מהם תכונות רעות.
זה חינוך אמיתי, לא פינוק יתר על המידה ולפחד להגיד לילד לא.
באותו הנושא: