3 תשובות
כנראה שמלמדים על יסודות הכלכלה, ניהול נכון של כסף.
אני יודעת שהמגמה הזאת לא נחשבת כל כך ומחשיבים אותה לתיכון קל.
אבל אני לא כל כך חושבת ככה, זה מלמד הרבה דברים לחיים, אני מקווה.
אם באלך חיים קלים בתיכון
לכי לכלכלה
מגמה שלומדים שם על כלכלה