6 תשובות
לצערנו, הטבע של האדם זה קודם כל לשפוט לפי המראה, וזה לא משנה אם יגידו לך שבלה בלה בלה אני נמשכ/ת לאישיות קודם כל. אי אפשר לשנות את זה אני מניחה
מודה שאני גם כזה. תשתדלי פשןט לא לשדר את זנ כלפי חוץ כי זה עלול להיול גזעני או פוגעני.
אני ככ מזדהה
את יודעת למה זה ככה ? כי את שופטת גם את עצמך מאוד תנסי להתחיל בזה שאת פחות קשוחה עם עצמך ואחכ זה ישתנה גם כלפי האחרים
שואל השאלה:
^^תודה
אנונימית
גם אני ככה, וזה לא משהו רעע