7 תשובות
משתמש ששומר על הכללים יהיה עם אמינות גבוהה :)
רמת אמינות לכאורה אם הוא אמין כי אם נותנים לך פרחים אז את כיאילו עוזרת
מראה עד כמה את אמינה באתר :)
את יכולה לקרוא על זה עוד בחוקי האתר (שלוש פסים>הגדרות>אודות>חוקי האתר)
את יכולה לקרוא על זה עוד בחוקי האתר (שלוש פסים>הגדרות>אודות>חוקי האתר)
דירוג האמינות הוא מדד המאפשר לדעת את רמת אמינותו של כל משתמש באתר. דירוג האמינות בסטיפס
דירוג האמינות בסטיפס נע בין %0 ל-%100 אחוזי אמינות ותלוי בכמות עבירותיו באתר.
דירוג האמינות באתר עולה כל מספר ימים ויורד בהתאם לעבירה ולשיקול דעת הנאמן המוחק.
דירוג אמינות גבוה מעיד על משתמש פעיל אשר עוזר באתר לעומת דירוג אמינות נמוך העלול
להעיד על גולש שעובר על חוקי האתר בקביעות. את דירוג האמינות של כל משתמש ניתן למצוא
במד הנמצא בפרופיל האישי של כל משתמש באתר.
דירוג במספרים דירוג מילולי
%100% - 90 מושלם (תנאי לנאמנות)
%89% - 70 אמין מאוד
אמין 69% - 60%
%59% - 40 בסדר (הדירוג בעת הרשמה - %50)
דירוג במספרים דירוג מילולי
%39% - 30 בעייתי (חסימה ל-3 שעות בכל מחיקה)
%29% - 20 פוגעני (חסימה ל-15 דקות)
%19% - 0 פוגעני מאוד (חסימה לצמיתות)
שיהיה יותר מובן
דירוג האמינות בסטיפס נע בין %0 ל-%100 אחוזי אמינות ותלוי בכמות עבירותיו באתר.
דירוג האמינות באתר עולה כל מספר ימים ויורד בהתאם לעבירה ולשיקול דעת הנאמן המוחק.
דירוג אמינות גבוה מעיד על משתמש פעיל אשר עוזר באתר לעומת דירוג אמינות נמוך העלול
להעיד על גולש שעובר על חוקי האתר בקביעות. את דירוג האמינות של כל משתמש ניתן למצוא
במד הנמצא בפרופיל האישי של כל משתמש באתר.
דירוג במספרים דירוג מילולי
%100% - 90 מושלם (תנאי לנאמנות)
%89% - 70 אמין מאוד
אמין 69% - 60%
%59% - 40 בסדר (הדירוג בעת הרשמה - %50)
דירוג במספרים דירוג מילולי
%39% - 30 בעייתי (חסימה ל-3 שעות בכל מחיקה)
%29% - 20 פוגעני (חסימה ל-15 דקות)
%19% - 0 פוגעני מאוד (חסימה לצמיתות)
שיהיה יותר מובן
שואל השאלה:
אבל יש לי 6 פרחיםו רמת אמינות 74(מוזר,לא?)
אבל יש לי 6 פרחיםו רמת אמינות 74(מוזר,לא?)
יש גבול לקצב שזה יכול לעלות.
נכון שמבאס לראות "אמינות 70%" על השם שלך, אבל ככה הדירוג עובד, זה ניקוד יחסי. אז גם אף אחד לא חושב שאת רעה או משהו. גם כי רואים לצד זה שאת חדשה, ויודעים שזה קשור.
נכון שמבאס לראות "אמינות 70%" על השם שלך, אבל ככה הדירוג עובד, זה ניקוד יחסי. אז גם אף אחד לא חושב שאת רעה או משהו. גם כי רואים לצד זה שאת חדשה, ויודעים שזה קשור.
שואל השאלה:
תודה לכל העונים:)❤
תודה לכל העונים:)❤
באותו הנושא: