8 תשובות
אוי...
טוב קורה... כנראה לא שמו לב או שכחו
בכל מקרה מזל טוב אח שלי היקר רק בריאות
אין ממש דרך לשכוח מזה. כולם כולם שכחו? זה באמת מבאס. תדברי כזה עם ההורים שלך ולכי תדעי. אוליי הם רוצים לעשות לך מסיבת הפתעה
בכל מקרה מזל טוב
מזל טובב נסיך❤
אין לי כל כך עצה אבל אני רוצה לאחל לך מזל טוב
קודם כל מזל טוב :)
דבר שני מה אכפת לך מי העלה לך לסטורי ומי לא ?
תתרכז במי שכן ותעריך אותו וכנראה מי שלא אמר לך מזל טוב לא מספיק חבר שלך ופשוט שיקפצו לך :)
מזל טובב!
מצטערת שזה קרה
אויי זה נוראי אז באמת מזל טוב והמון המון שמחה ובריאות אני באמת רוצה לשאול המשפחה כן זכרה?
היי מזל טוב❤
גם את היום הולדת שלי אף פעם לא זוכרים