7 תשובות
לא הבנתי למה התכוונת אם רטצה עזרה אני צריך שתראי למה הכוונה...
שואל השאלה:
אתה מכיר את האפליקציה הופ??
אתה מכיר את האפליקציה הופ??
אנונימית
שואל השאלה:
אה חחח זה סתם בזבוז של יהלומים לדעתי.
ונכון כשאתה שם תמונה שלך בפרופיל? שייראו מי אתה?
אז כששמתי תמונה לחצתי עליה לראות והיא פשוט עקומה כזאת.. תבדוק אם גם אצלך זה ככה, ממש מוזר
אה חחח זה סתם בזבוז של יהלומים לדעתי.
ונכון כשאתה שם תמונה שלך בפרופיל? שייראו מי אתה?
אז כששמתי תמונה לחצתי עליה לראות והיא פשוט עקומה כזאת.. תבדוק אם גם אצלך זה ככה, ממש מוזר
אנונימית
אני לא מצליח להבין...אצלי הכל בסדר אם רוצה תראי לי תתמונות ואז אגיד לך אחרת לא יכול לעזןר....
וגם אני חושה שזה בזבוז
וגם אני חושה שזה בזבוז
לגבי התמונה אני לא מבין למה הכוונה צריך לראות...והכוכב זה עולה 100 ולזה ששלחת לו זה יופיע יותר בולט מהשאר
שואל השאלה:
אוקיי אז לא הבנתי למה כשאני שמה תמונה בפרופיל שלי (יעני תמונה שיראו מי אני), היא מתעקמת לי קצת..
וכשאני אני מדפדפת בפרופילים של אנשים, חוץ מהסימן של הסנפצאט, האיקס, והחזור, יש לי סימן של כוכב. מה הוא עושה??
אוקיי אז לא הבנתי למה כשאני שמה תמונה בפרופיל שלי (יעני תמונה שיראו מי אני), היא מתעקמת לי קצת..
וכשאני אני מדפדפת בפרופילים של אנשים, חוץ מהסימן של הסנפצאט, האיקס, והחזור, יש לי סימן של כוכב. מה הוא עושה??
אנונימית
כן
באותו הנושא: