12 תשובות
איזה סגנון את אוהבת?
שואל השאלה:
בגדול קומדיה או אימה (אני-פיצול אישיות-)
הגבר הנעים ביותר לחיבוק
וואן פיס
רודף השירותים
bloom into you
דאנדגרופה
נערת הארנב
love stage
kakaguri
הייקיו
שואל השאלה:
א-וואו תודה
בבקשה ❤
אם אימה יש עכשיו אנימה שמשודרת (נראה לי יצא 14 מתוך 24 פרקים) אישית אהבתי ונקראית higurashi when they cry וקומדיה ממש ממש ממש ממליץ על one punchman לדעתי האנימה קומדיה הטובה ביותר
שואל השאלה:
קיי תודה
אה אימה לא ממש ראיתי אבל אני יודעת שזה אימה
אחר/other
מחזקת את זאת שמעליי ^ ממליץ וואן פיס למרות שזה לא אימה וזה קומדיה בקטנה זאת סדרה מטורפת אבל היא ממש ארוכה
מחזק* חחח
כן זה לא אימה וזה מצחיק בכמה קטעים אבל זה מעניין ממש וזה כזה הרבה פעמים מרגש
אוקיי יש לי כמה המלצות שיש לי תחושה שתאהבי

הראשון זה "דאנגאנרונפה", גם אנימה, גם משחק וגם מנגה. זה ממכר

השני זה "כשהציקדות בוכות", זו אימה פסיכולוגית כזו, כל הדמויות שם מדהימות

אם אהבת את בננה פיש אז כנראה שתאהבי את "גיוון", אין בינהם קשר או משהו, פשוט איכשהו המון אנשים שאוהבים את זה גם אוהבים את בננה פיש

יש את "קאקגורוי", זו לא אימה, זו פשוט אנימה שקל מאוד לאהוב

"מחברת המוות" אין מה להגיד. פשוט תראי. נראלי שזה נכנס לקטגוריה של אימה

הממ אין לי עוד שעולים לי בראש עכשיו כי לא ראיתי הרבה אימה ולא ראיתי בכלל קומדיה