5 תשובות
כי מבוגרים וילדים זה 2 דברים שונים
כי אם כל הכבוד בעולם אלו אנשים שהגיעו למקום שלהם בזכות עצמם ועצמם בלבד גם אם היו מקורות שהשפיעו, וכמובן שיש, הדרך והתגובות שלהם הם אלו שסללו אותם אל המקום בו הם נמצאים.
לא אומרת שלא צריך לעזור לכאלו שצריכים, אלא שלעומת ילדים שעוד אין להם אמצעים, למבוגרים אמור להיות כלים להתמודד.
שואל השאלה:
עדיין יש כאלה שצריכים יותר עזרה וכלים שלא קיבלו כלים כילדים
אנונימית
ברור, לאלו צריכים לעזור.
אבל במראה וברפרוף כללי מבוגרים אמורים כבר לדעת להתמודד ואם לא אז לפחות לעמוד על הזכויות שלהם וללכת לטיפול
אבל בילדים משתלם להשקיע