7 תשובות
בית ספר
פשוט לשבת כל היום בבית זה קשה מידיי
פשוט לשבת כל היום בבית זה קשה מידיי
זומים.
אני אישית לומדת במכללה שרחוקה מהבית
חוסך לי נסיעות,וגם כל השיעורים בזום מוקלטים.במידה ואני מפספס שיעור,יכול לצפות בהקלטות
מה שבמציאות אי אפשר
אני אישית לומדת במכללה שרחוקה מהבית
חוסך לי נסיעות,וגם כל השיעורים בזום מוקלטים.במידה ואני מפספס שיעור,יכול לצפות בהקלטות
מה שבמציאות אי אפשר
לנוחות שלי,זום,קל להוציא ציונים טובים אני פוט מעתיקה הכל,לא מתרכזת בשיעורים וישנה כרגיל.מה שבאמת יעזור לי זה בבצפר כי אני אשכרה מבינה את החומר ורואה אנושות
בית ספר
גם וגם
כמה ימים בבית ספר וכמה ימים בבית
מהממם לדעתי.
כמה ימים בבית ספר וכמה ימים בבית
מהממם לדעתי.
לגמרי זום, זה חוסך נסיעות של שעתיים, הפסקות של מלא שעות שאני לבד ומבזבזת את החיים שלי, וגם טני לומדת יותר טוב בזום בבית ספר אני לא מרוכזת ואני אוכלת וקמה מתי שבאלי