26 תשובות
חלום טוב חלום שלום
תלוי מי זה שמת
איך קוראים לו?
תלוי מי זה שמת
איך קוראים לו?
זה תלוי בך לכל חלום יש מיליון פרשניות שונות זה תלוי באיך את מרגישה כרגע איפה את עומדת
קרה גם לי פעם. משום מה לכל הנשים במשפחה יש אינטואיציה כזו כשמישהו מת (לא צוחק). ליתר ביטחון כדאי לך לבדוק את זה
מי שמת בחלום זה סימן לאריכות ימים.
אמא שלי תמיד אומרת שזה אומר שיהיו לו חיים ארוכים .
פעם אח שלי חלם שחברה של דודה שלי רודפת אחריו.
לחברה הזאת קוראים גאולה, משמע שתהיה לו גאולה.
זה למה השם חשוב.
לחברה הזאת קוראים גאולה, משמע שתהיה לו גאולה.
זה למה השם חשוב.
אני חלמתי שמישהו מת וזה לא היה אף אחד מהפירושים שכאן אז שוב זה תלוי
בדרכ זה אומר שלאותו בן אדם יהיו חיים ארוכים
פעם אחת חלמתי שאמא שלי מתה.., אבא שלי אמר לי שזה סימן שהיא תחייה חיים ארוכים
אנונימית
זה לא אומר כלום, זה רק חלום
זה לא מנבא עתידות או משהו, אבל כן אומר משהו על התת מודע שלך..
זה לא מנבא עתידות או משהו, אבל כן אומר משהו על התת מודע שלך..
זה רק חלום
שהוא ימות
סתם ליטרלי כולם מתים בסוף
חלומות לא מנבאים את העתיד
סתם ליטרלי כולם מתים בסוף
חלומות לא מנבאים את העתיד
כדי להבין את משמעות המוות בחלום יש להבין את תפקידם הנפשי של חלומות. זיגמונד פרויד, אשר נחשב לאביה של הפסיכואנליזה, ראה את החלום כ'דרך המלך אל הלא מודע', והציע כי בחלום מתאפשר לנו לעבד תכנים, משאלות וקונפליקטים פנימיים, מרביתם לא מודעים. כלומר, הנפש משתמשת בחלום כאמצעי ביטוי לדחפים ורגשות שאיננו מעזים לחוות בעירות, ובהתאם, חלומות רבים מבטאים דחפים מיניים ותוקפניים. לטענתו של פרויד, דחפים אלו מסווים במרבית המקרים על ידי סמלים, החלפת דמויות וערבוב אלמנטים שונים, זאת כדי למנוע מהתכנים הנפשיים הנחשפים לעורר חרדה עוצמתית או להביא להתעוררות פתאומית מהשינה.
אנונימית
חפשי בגוגל פשוט
חלמתי כמה פעמים והכל בסדר, זה כלום
אריכות ימים
זה סימן לאריכות ימים:)אל תדאג/י.
אומרין שזה משהו שמסמן לאריכות ימים
זה אומר שאתה נועדת להציל אותו ממוות כל עוד אתה חי
אין לי מושג...
מישהו יודע מה זה אומר שחיבקתי מישהו שמת ואהבתי אותו מאוד??
מישהו יודע מה זה אומר שחיבקתי מישהו שמת ואהבתי אותו מאוד??
אנונימית
אין פה שום פירוש מיוחד ושום מיסטיקה, חלומות הן תמציות זיכרון פחדים וכל רגש מסוים, אם את שמעת על מוות או אפילו רק קראת את המילה "מוות" בתקופת הזמן של הכמה יממות האחרונות ואם חשבת על אותו האדם ואפילו ראית אותו לכמה שניות זה יכול לגרום לזה, המוח שלנו ממש אוהב לבלגן ולסדר את הזכרונות שלנו כשאנחנו הולכים לישון.
אומרים שאם חלמת שמישהו מת זה אומר שהוא יזכה לחיים ארוכים קרה לי וחלמתי שאבא שלי מת ברוך ה הוא איתי ואני בכיתי את החיים שלי חלום חלום אבל עצוב והסבירו לי שאם חולמים דברים כאלה זה טוב כי הבן אדם שחלמת יזכה בחיים ארוכים.
זה מה שאומרים, זה לא נכון ולא מדויק בצורה מדעית. זה לא רע להאמין בזה אבל לא כדאי לפתח ציפיות שדבר כזה באמת יקרה.
כלום, חלום זה חלום
שאת מפחדת שהוא ימות, זה התבטא בחלום.
רגע, מה זה עשה לך? איך הרגשת בעקבות המוות שלו בחלום?
רגע, מה זה עשה לך? איך הרגשת בעקבות המוות שלו בחלום?
אנונימי
באותו הנושא: