5 תשובות
התחלתי ללמוד לקרוא טאבים.
ועכשיו מנגנת רק לפי הטאבים בלי סרטונים של אנשים
ועכשיו מנגנת רק לפי הטאבים בלי סרטונים של אנשים
אני התחלתי ללמוד עם מורה לגיטרה
למדתי רק מהאינטרנט ולא מתחרט לרגע אבל כן ממליץ בשלב של הסולמות ואולי תיאוריה לקחת מורה רק כדי להבין את הקטע של הנגינה וזהו
אני עכשיו לומדת מהאינטרנט ושוקלת לקחת מורה
שואל השאלה:
כן כנל
כן כנל
אנונימית
באותו הנושא: