2 תשובות
כן אפשר לטפל , יש את הלבלב שזה איבר בגוך שהוא לא מפריש נוזלים שמפרקים את הסוכר.
הטיפולים זה הזרקות נוזלים (מקבלים לבית ומזריקים זה כמו עט כזאת לא בדיקת דם או משהו ) ולאכול פחות סוכר אבל כן במידה שצריך
הטיפולים זה הזרקות נוזלים (מקבלים לבית ומזריקים זה כמו עט כזאת לא בדיקת דם או משהו ) ולאכול פחות סוכר אבל כן במידה שצריך
סכרת זה כשהלבלב לא מפריש מספיק נוזלים שיפרקו את הסוכר בגוף.
הרבה חושבים שזה בגלל שאוכלים מתוק אז מקבלים סכרת אבל זה לא.
בעיקרון זה מחלה שהיא יותר גנטית, זאת אומרת שאם יש לך מישהו במשפחה שיש לו סכרת יש לך סיכוי גבוה יותר לחלות בה מאשר מישהו שאין לו גן של סכרת.
הטיפול בסכרת קודם כל זה לאכול בריא. אוכל בלי פחמימות וסוכרים כבר יעזרו יותר לגוף.
דבר שני יש אינסולין שיש כאלה שזה מוזרק להם לגוף וזה בעתם עוזר לגוף לפרק את הסוכרים כמו שצריך
כשיש סכרת מקבלים גם מכשיר שבודק את הסוכר שעושים את זה לפני או אחרי כל ארוחה (אני לא זוכרת אם זה לפני או אחרי) וככה בודקים שרמות הסוכר בגוף ביחד לחולה סכרת לא נמוך מידי ולא גבוה מידי
הרבה חושבים שזה בגלל שאוכלים מתוק אז מקבלים סכרת אבל זה לא.
בעיקרון זה מחלה שהיא יותר גנטית, זאת אומרת שאם יש לך מישהו במשפחה שיש לו סכרת יש לך סיכוי גבוה יותר לחלות בה מאשר מישהו שאין לו גן של סכרת.
הטיפול בסכרת קודם כל זה לאכול בריא. אוכל בלי פחמימות וסוכרים כבר יעזרו יותר לגוף.
דבר שני יש אינסולין שיש כאלה שזה מוזרק להם לגוף וזה בעתם עוזר לגוף לפרק את הסוכרים כמו שצריך
כשיש סכרת מקבלים גם מכשיר שבודק את הסוכר שעושים את זה לפני או אחרי כל ארוחה (אני לא זוכרת אם זה לפני או אחרי) וככה בודקים שרמות הסוכר בגוף ביחד לחולה סכרת לא נמוך מידי ולא גבוה מידי