7 תשובות
לא
עדיף שלא, אם הם כל כך יפים. אם נפרדתם ממש בכעס ואת יודעת שלא תרצי לחזור להיות איתו בקשר ואת לא יכולה לראות שום דבר שמזכיר אותו אז אולי
שואל השאלה:
זה לא היה בכעס בכלל
זה לא היה בכעס בכלל
אנונימית
אז באמת עדיף שלא, חבל על הציורים. מקסימום להחזיר לו אותם
לא. זה זיכרון
תשארי את זה זה זיכרון
מה שהאקס קנה לי השארתי ואת התמונות שלנו השארתי
מה שהאקס קנה לי השארתי ואת התמונות שלנו השארתי
אנונימית
שואל השאלה:
מזה להחזיר לו^^^
מזה להחזיר לו^^^
אנונימית
באותו הנושא: