12 תשובות
popcy
אנונימי
למה לראות אנימות עצובות????
בגלל השם שלה....
אנונימי
עדין.. למה להיות עצוב אפשר לראות אנימות שמחות כמו דרגון בול ונארוטו
erased
charlotte
toradora
מפה זה סרטים
your name
a silent voice
i wanna wat your pancreas
charlotte
toradora
מפה זה סרטים
your name
a silent voice
i wanna wat your pancreas
charlotte
steins;gate
orange
code geass
given
כאילו הם לא ממש עצובות אבל יש שם הרבה קטעים עצובים
steins;gate
orange
code geass
given
כאילו הם לא ממש עצובות אבל יש שם הרבה קטעים עצובים
דרקונית ספרים ראשית לא כל צריך לראות רק אנימות שמחות צריך לגוון
אנונימי
שואל השאלה:
דרקונית ספרים ראשית
אני רוצה לראות אנימות עצובות כי אני רוצה לבכות ואז להתלוננן שלא אהבתי את הסוף
דרקונית ספרים ראשית
אני רוצה לראות אנימות עצובות כי אני רוצה לבכות ואז להתלוננן שלא אהבתי את הסוף
מוזרות. צריך שמחת חיים ראיתי את האנימה העצובה היחידה שראיתי היא banana fish וגם זה בגלל שלא ידעתי
כן שמחה זה חשוב אבל כיף להרגיש עוד רגשות כמו פחד (אימה )או עצב (תרגדיות)
אנונימי
חחח אני יודעת שזה חשוב אבל כאילו עכשיו המצב גם ככה מבאס ומעצבן אז למה לא כאילו לשמוח ממישהו
למרות שיש אנימות אומהות נחמדות
למרות שיש אנימות אומהות נחמדות
לא יודע אני רואה סדרות אנימה עצובות כדי להזכיר לעצמי שיכול להיות יותר חרא
אנונימי