48 תשובות
שואל השאלה:
ועוד משהו ששכחתי לציין אם אני לא אוהבת את אח שלי יקרו לי דברים רעים?אם אני לא אוהבת אותו כי הוא לא מדבר אליי יפה?
ועוד משהו ששכחתי לציין אם אני לא אוהבת את אח שלי יקרו לי דברים רעים?אם אני לא אוהבת אותו כי הוא לא מדבר אליי יפה?
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו לי..אני לא יכולה ליהיות ככה בחוסר ידיעה
בבקשה תעזרו לי..אני לא יכולה ליהיות ככה בחוסר ידיעה
אנונימית
אני מצטערת אני לא מבינה בזה אני נעצתי כדי לעזור
שניה מתקשר לאלוקים...לא,זה לא עובד ככה והשאלה לא מנוסחת טוב ולא ברורה
"דע מה למעלה ממך עין רואה אוזן שומעת וכל
מעשייך בספר נכתבים" - הקב"ה נמצא שומע ורואה הכל.
הקב"ה מביא לנו נסיונות שאנחנו מסוגלים להתמודד איתם, אני בטוחה שתתמודדי.
שתפי את רגשותייך עם אדם קרוב אלייך שאכפת לו ממך.
את תמיד מוזמנת לפרוק בפרטי;)
מעשייך בספר נכתבים" - הקב"ה נמצא שומע ורואה הכל.
הקב"ה מביא לנו נסיונות שאנחנו מסוגלים להתמודד איתם, אני בטוחה שתתמודדי.
שתפי את רגשותייך עם אדם קרוב אלייך שאכפת לו ממך.
את תמיד מוזמנת לפרוק בפרטי;)
יש לך כאן הרבה שאלות ❤
בנוגע לפחד ממה שיקרה לסבא והסבתות שלך, תזכרי שזה טבע העולם, את מדברת איתם ודואגת להם וזה כבר דבר מדהים! נקווה שהם יחייו לאורך ימים ושנים.
אלוקים יודע הכל, והוא גם יודע למה את חושבת ככה, ומי את, הוא מבין ונותן לך את מה שהכי מתאים לך באופן אישי.
למה להאמין?
דבר ראשון, למה לא? זה ממלא את החיים, זה נותן מוסר וערכים שלא ישתנו מכל דבר, את יכטלה לחקור וללמוד לעומק כל דבר ובונה את עצמך.
הוספתי גם מאמר ששואל בכלליות את השאלה, מוזמנת לקרוא אותו ולהמשיך בקישורים למטה למאמרים אחרים :)
בנוגע לפחד ממה שיקרה לסבא והסבתות שלך, תזכרי שזה טבע העולם, את מדברת איתם ודואגת להם וזה כבר דבר מדהים! נקווה שהם יחייו לאורך ימים ושנים.
אלוקים יודע הכל, והוא גם יודע למה את חושבת ככה, ומי את, הוא מבין ונותן לך את מה שהכי מתאים לך באופן אישי.
למה להאמין?
דבר ראשון, למה לא? זה ממלא את החיים, זה נותן מוסר וערכים שלא ישתנו מכל דבר, את יכטלה לחקור וללמוד לעומק כל דבר ובונה את עצמך.
הוספתי גם מאמר ששואל בכלליות את השאלה, מוזמנת לקרוא אותו ולהמשיך בקישורים למטה למאמרים אחרים :)
שואל השאלה:
אני מצטערת שזה ככה לא ברור פשוט עצוב לי והמוח שלי לא עובד ככ טוב אני לא יודעת מה לעשות בבקשה אל תצחקו עליי
אני מצטערת שזה ככה לא ברור פשוט עצוב לי והמוח שלי לא עובד ככ טוב אני לא יודעת מה לעשות בבקשה אל תצחקו עליי
אנונימית
זה שאח שלך פוגע בך זו בעיה שלו והוא צריך לתקן את זה, תשמרי על עצמך ותתרחקי ממנו אם זה מה שהוא עושה.
שואל השאלה:
בן אדם פרטי תודה רבה רבה לך אני מעריכה את זה המון יש לך לב טוב שתזכה לחיים ארוכים!!!
בן אדם פרטי תודה רבה רבה לך אני מעריכה את זה המון יש לך לב טוב שתזכה לחיים ארוכים!!!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכל העוזרים אני אוהבת אתכם המון
תודה רבה לכל העוזרים אני אוהבת אתכם המון
אנונימית
לי אישית זה לא קרה, אבל זה הגיוני ובסדר שזה קורה לך. במיוחד אם קורים לך דברים רעים.
יש הרבה דברים שמערערים אותנו אבל אל תדאגי את עוד תמצאי את מה שאת מאמינה בו ואת בסוף תביני מי את ובמה את מאמינה.
זה משגע להיות בחוסר ידיעה אני יודעת, אבל אל תהיי ממש אובססיבית בקשר לזה.
גם סבא שלי נפטר לפני כמה שנים וזה דווקא חיזק את האמונה שלי לאלוהים ואת הקרבה שלי לדת.
אני מאמינה שאלוהים שומע את כל מה שאת מבקשת ממנו, ושהוא איתך ושגם אם יש דברים רעים את בקרוב תביני שהם קרו לטובה.
זאת הולכת להיות תקופה של בלבול ודרך ארוכה אבל בסופה את תמצאי את עצמך
יש הרבה דברים שמערערים אותנו אבל אל תדאגי את עוד תמצאי את מה שאת מאמינה בו ואת בסוף תביני מי את ובמה את מאמינה.
זה משגע להיות בחוסר ידיעה אני יודעת, אבל אל תהיי ממש אובססיבית בקשר לזה.
גם סבא שלי נפטר לפני כמה שנים וזה דווקא חיזק את האמונה שלי לאלוהים ואת הקרבה שלי לדת.
אני מאמינה שאלוהים שומע את כל מה שאת מבקשת ממנו, ושהוא איתך ושגם אם יש דברים רעים את בקרוב תביני שהם קרו לטובה.
זאת הולכת להיות תקופה של בלבול ודרך ארוכה אבל בסופה את תמצאי את עצמך
אנונימית
שואל השאלה:
את מדהימה אני ככ מעריכה אותך ואתכם את כל מי שעזר או קרא זה לא מובן מאליו את אנשים מדהימים אחד אחד!!!!תודה תודה תודה
מקווה שהכל יהיה טוב לכולם
את מדהימה אני ככ מעריכה אותך ואתכם את כל מי שעזר או קרא זה לא מובן מאליו את אנשים מדהימים אחד אחד!!!!תודה תודה תודה
מקווה שהכל יהיה טוב לכולם
אנונימית
גם לי זה קרה(ועדין) אבל אני מנסה להיתגבר על זה(אני חרדי)
שואל השאלה:
מקווה בשבילך שהכל יהיה טוב!!!
מקווה בשבילך שהכל יהיה טוב!!!
אנונימית
אמ את האמת שגם אני כמוך. לא יודע אם אני מאמין או לא עברתי המון דברים לא נחמדים שפשוט הורידו לי את האמונה לגמרי..:/ ונראלי פשוט תנסי לשבת עם עצמך ולנסות להבין אם את מאמינה או לא..:) זה עוזר לפעמים להבין דברים ולעשות סדר בראש.
איזה נשמה טובה!! דבר ראשון, הקב"ה שומע הכל.. הוא תמיד שם בשבילך. הוא יעשה את הדבר הכי טוב עבורך. את הבת שלו.
ואם יש לך ניסיונות זה בא רק כדי להראות לעצמך כמה חזקה את!! או להראות לאחרים שאת חזקה... ואת חזקה ככ!!!
שמעי... לכל אדם יש תהיות בנוגע לאמונה שלו באיזה שהוא שלב בחיים. זה דבר טבעי לגמרי.בסוף לומדים לגדול מזה, את חוקרת ובודקת את זה (יכולה להמליץ לך על המון ספרים שלי אישית ממש עזרו) בצעדים קטנים, לא בצעדי ענק. ולזכור תמיד שהקב"ה רוצה את הכי טוב עבורך נשמה יקרה מישראל. לכל דבר יש סיבה, ומכל ירידה אפשר רק לעלות :) זה תקופה קשה נכון, קורונה וכו.. הקב"ה אוהב אותך!! תכף תראי כל הבעיות יפתרו בעז"ה. ומה שקורה עם אחיך, אולי תנסי לדבר עם ההורים על זה? את תמיד יכולה לבקש מהם עזרה או עצה הם אוהבים אותך... בהצלחה נשמה!!!
ואם יש לך ניסיונות זה בא רק כדי להראות לעצמך כמה חזקה את!! או להראות לאחרים שאת חזקה... ואת חזקה ככ!!!
שמעי... לכל אדם יש תהיות בנוגע לאמונה שלו באיזה שהוא שלב בחיים. זה דבר טבעי לגמרי.בסוף לומדים לגדול מזה, את חוקרת ובודקת את זה (יכולה להמליץ לך על המון ספרים שלי אישית ממש עזרו) בצעדים קטנים, לא בצעדי ענק. ולזכור תמיד שהקב"ה רוצה את הכי טוב עבורך נשמה יקרה מישראל. לכל דבר יש סיבה, ומכל ירידה אפשר רק לעלות :) זה תקופה קשה נכון, קורונה וכו.. הקב"ה אוהב אותך!! תכף תראי כל הבעיות יפתרו בעז"ה. ומה שקורה עם אחיך, אולי תנסי לדבר עם ההורים על זה? את תמיד יכולה לבקש מהם עזרה או עצה הם אוהבים אותך... בהצלחה נשמה!!!
שואל השאלה:
חברים יקרים אני אוהבת אתכם,אין מילים לתאר עד כמה,תודה,תודה לכולכם שאתם עוזרים לי בתקופה הקשה הזו.תודה תודה תודה תודה תודה תודה!!!!!
חברים יקרים אני אוהבת אתכם,אין מילים לתאר עד כמה,תודה,תודה לכולכם שאתם עוזרים לי בתקופה הקשה הזו.תודה תודה תודה תודה תודה תודה!!!!!
אנונימית
וואו שתדעי שאת לא לבד אני גם ככה3>
שואל השאלה:
אני מנסה לדבר עם אמא שלי על זה כי אני כל הזמן בריב עם אבא שלי כי הוא מדבר בצורה מזלזלת ולא מכבד אותי ואת אמא שלי אז אני לא ככ אוהבת אותו..אבל אמא שלי עובדת הרבה זמן כל יום אז אני מנסה להתתמודד עם איך שהוא מדבר אליי
אני מנסה לדבר עם אמא שלי על זה כי אני כל הזמן בריב עם אבא שלי כי הוא מדבר בצורה מזלזלת ולא מכבד אותי ואת אמא שלי אז אני לא ככ אוהבת אותו..אבל אמא שלי עובדת הרבה זמן כל יום אז אני מנסה להתתמודד עם איך שהוא מדבר אליי
אנונימית
לא משנה מה, אלוקים אוהב אותך
פשוט תעשי השתדלות ופשוט תנסי
ואף פעם לא לוותר
ותכלס, מי אנחנו בכלל בני האדם בשביל להבין את העולם, ככה שגם אם לא תביני משהו מסוים (לדוגמה מוות חס ושלום), אל תאבדי אמונה משום שזה לא אומר כלום
בהצלחה! :)
פשוט תעשי השתדלות ופשוט תנסי
ואף פעם לא לוותר
ותכלס, מי אנחנו בכלל בני האדם בשביל להבין את העולם, ככה שגם אם לא תביני משהו מסוים (לדוגמה מוות חס ושלום), אל תאבדי אמונה משום שזה לא אומר כלום
בהצלחה! :)
היי היי הקב"ה יודע הכל ושומע הכל אם הוא לא קיים אז מי ברא את העולם איך הכל התחיל?זה לא הגיוני אבל ככה המציאות כולם עוברים דברים רעים זה ניסיונות שה מביא לנו אני גם חשבתי ובכיתי אליו למה למה כלכך הרבה ניסיונות לא נמאס?!אבל התעודדתי והבנתי שהנסיונות האלה כאן בשביל לחזק אותי כדי שאהיה מוכנה לעולם יותר טוב,סבא שלך גמר את תפקידו בעולם זה עצוב אבל לא חיים את כל החיים בשמחה אחרת היא לא אמיתית,את לא באמת שונאת את אח שלך את פשוט לא מצליחה לסבול אותו אבל אם הוא היה בסכנה היית עושה הכל כדי להציל אותו,יש משפט שמלחיץ אותי אבל נותן לי כוח רצון ומוטיווציה לעשות מעשים טובים-"הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות כן זה מלחיץ אבל אני משתדלת כלכך לעשות מעשים טובים ולא הכי טובה שאפשר כן יש הרבה תרופות רעות אבל כשעוברים אותן יש הקלה עצומה,ה לא היה נותן לך להתמודד עם דברים שלא היית יכולה,הדברים שאת עוברת עכשיו הוא נתן לך להתמודד איתם כי הוא יודע שתצליחי,להתערער בקיומו ואז שוב להתחזק,אני לא יודעת אם זאת מצווה אבל אני כן יודעת שזה דבר טוב בשמיים❤
שואל השאלה:
שוב באמת,באמת תודה תודה תודה תודה תודה אין סוף פעמים.תודה לכולכם.ן תודה!!!!!!!!!אוהבת אתכם הכי בעולם,הלוואי שתיהיו האנשים שסובבים אותי,התגובות שלכם מחממות לי את הלב.תודה,תודה לכולכם.
שוב באמת,באמת תודה תודה תודה תודה תודה אין סוף פעמים.תודה לכולכם.ן תודה!!!!!!!!!אוהבת אתכם הכי בעולם,הלוואי שתיהיו האנשים שסובבים אותי,התגובות שלכם מחממות לי את הלב.תודה,תודה לכולכם.
אנונימית
אני תמיד פה מבטיחה
אם את רואה שאת מטילה ספק בקיום שלו את לא חייבת להאמין בו
במידה נניח והוא קיים, יש לנו חופש בחירה. למה שיהיה לנו חופש בחירה אם אסור לנו להשתמש בו?
מותר לך לעשות כל מה שאת רוצה, העיקר שתהיי בן אדם טוב ולא תפגעי באף אחד.
במידה נניח והוא קיים, יש לנו חופש בחירה. למה שיהיה לנו חופש בחירה אם אסור לנו להשתמש בו?
מותר לך לעשות כל מה שאת רוצה, העיקר שתהיי בן אדם טוב ולא תפגעי באף אחד.
שואל השאלה:
אני לא יודעת למה אתם כאלה מדהימים,כל אחד ואחת מכם,אנשים טובי לב.מלאנתלפים תודות לכם ולכן.תודה לכולםן תודה תודה תודה תודה!!!!!!!!אין לי מילים להגיד לכם
אני לא יודעת למה אתם כאלה מדהימים,כל אחד ואחת מכם,אנשים טובי לב.מלאנתלפים תודות לכם ולכן.תודה לכולםן תודה תודה תודה תודה!!!!!!!!אין לי מילים להגיד לכם
אנונימית
שואל השאלה:
התגובות שלכם מחממות אותי אני לא יכולה להגיד כלום אני מתרגשת מכם אתם גורמים לי לבכות
התגובות שלכם מחממות אותי אני לא יכולה להגיד כלום אני מתרגשת מכם אתם גורמים לי לבכות
אנונימית
לאא אל תבכי את תגרמי ליי
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת איך מדברים עם אלוקים מה לעשות אני רציתי כבר לפני הרבה זמן אבל אני לא יודעת איך
אבל אני לא יודעת איך מדברים עם אלוקים מה לעשות אני רציתי כבר לפני הרבה זמן אבל אני לא יודעת איך
אנונימית
שואל השאלה:
אני מצטערת אני לא רוצה לבכות אבל אתם עוזרים לי אתם חמודים תודה לכם!!!!!!
אני מצטערת אני לא רוצה לבכות אבל אתם עוזרים לי אתם חמודים תודה לכם!!!!!!
אנונימית
כמו שאת חושבת לעצמך פשוט תדברי אליו במחשבות
שואל השאלה:
אני אנסה היום בלילה לדבר איתו אני מקווה שהוא ישמע אותי ולא יהיה עסוק מדי כדי לשמוע אותי תודה לכם שוב אני אוהבת אתכם עד השמיים ובחזרה,,
אני אנסה היום בלילה לדבר איתו אני מקווה שהוא ישמע אותי ולא יהיה עסוק מדי כדי לשמוע אותי תודה לכם שוב אני אוהבת אתכם עד השמיים ובחזרה,,
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם שוב תודה אתם מדהימים תודה!!!!
תודה לכם שוב תודה אתם מדהימים תודה!!!!
אנונימית
תתחילי לדבר איתו ותראי דברים שקורים לך ואז תאמיני ותהיה בטוחה בזה
ה שומע הכל אין כזה דבר עסוק תראי איך הוא מנהל את העולם זה לא נראה שהעולם מסודר אבל צריך להאמין הוא לעסוק בכל מקרה הוא אוהב אותך נ.ק.ו.ד.ה❤❤
שואל השאלה:
תודה תודה תודה תודה תודה אדבר איתו היום בלילה שהוא ישמע אותי ואז יקל עליי
אני אוהבת אתכם!!!!!
תודה תודה תודה תודה תודה אדבר איתו היום בלילה שהוא ישמע אותי ואז יקל עליי
אני אוהבת אתכם!!!!!
אנונימית
תקשיבי
גם אני בתור דתייה שעם מקשים, חצאיות ושמלות ארוכות, מחשוף סגור, תפילה בבוקר(משתדלת :) אולפנה דוסית, שמירת נגיעה וכל זה גם לי היו ספקות לפעמים הייתי מדברת איתו בוכה מתעצבנת ופשוט לפעמים היה ניראה לי כאילו הוא לא מקשיב לי
פעם אחת אמרתי ה' אני נודרת נדר שאני נותנת מאה שקל לצדקה אם תוכיח לי שאתה איתי ואתה עוזר לי ואוהב אותי
עברו הימים הגיעה שבת רציתי לקרוא משהו ונזכרתי שפעם כשהייתי אצל חברה שלי היא המליצה לי על הספר בגן האמונה כי "הוא מסדר דברים בראש" אמרתי טוב יש לי בבית למה לא לנסות?
כשהתחלתי לקרוא הייתי בשוק כי ממש כתוב שם ומוסבר את כל ההרגשה שלי שה' לא היה איתי ולא עוזר לי כל מה שהרגשתי כאילו.. ה' שלח לי את הספר הזה משמיים
אני ממליצה לך לקרוא אותו הוא של הרב ארוש והוא ממש ממש יעזור לך באמת לסדר דברים בראש את תודי לי אחרי שתקראי אותו
גם אני בתור דתייה שעם מקשים, חצאיות ושמלות ארוכות, מחשוף סגור, תפילה בבוקר(משתדלת :) אולפנה דוסית, שמירת נגיעה וכל זה גם לי היו ספקות לפעמים הייתי מדברת איתו בוכה מתעצבנת ופשוט לפעמים היה ניראה לי כאילו הוא לא מקשיב לי
פעם אחת אמרתי ה' אני נודרת נדר שאני נותנת מאה שקל לצדקה אם תוכיח לי שאתה איתי ואתה עוזר לי ואוהב אותי
עברו הימים הגיעה שבת רציתי לקרוא משהו ונזכרתי שפעם כשהייתי אצל חברה שלי היא המליצה לי על הספר בגן האמונה כי "הוא מסדר דברים בראש" אמרתי טוב יש לי בבית למה לא לנסות?
כשהתחלתי לקרוא הייתי בשוק כי ממש כתוב שם ומוסבר את כל ההרגשה שלי שה' לא היה איתי ולא עוזר לי כל מה שהרגשתי כאילו.. ה' שלח לי את הספר הזה משמיים
אני ממליצה לך לקרוא אותו הוא של הרב ארוש והוא ממש ממש יעזור לך באמת לסדר דברים בראש את תודי לי אחרי שתקראי אותו
אנונימית
שואל השאלה:
חברים אני רציתי להגיד סליחה ששאלתי ככה הרבה שאלות אני פשוט לא ידעתי מה לעשות אבל תודה לכםן שאתםן מקדישיםות זמן לענות לי זה לא מובן מאליו אוהבת אתכםן כל כך תודה לכםן תודה
חברים אני רציתי להגיד סליחה ששאלתי ככה הרבה שאלות אני פשוט לא ידעתי מה לעשות אבל תודה לכםן שאתםן מקדישיםות זמן לענות לי זה לא מובן מאליו אוהבת אתכםן כל כך תודה לכםן תודה
אנונימית
אם לא שואלים לא יודעים זה לגמרי בסדר ואין בעיה❤
שואל השאלה:
מעריכה אתכםן כל כך אני לא יודעת מה אפשר לעשות כדי להודות לכםן
מעריכה אתכםן כל כך אני לא יודעת מה אפשר לעשות כדי להודות לכםן
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית13.
מקווה שזה בסדר וסליחה שאולי אני חופרת לכםן אני פשוט רוצה להודות לכולכםן כי עזרתםן לי המון
אנונימית13.
מקווה שזה בסדר וסליחה שאולי אני חופרת לכםן אני פשוט רוצה להודות לכולכםן כי עזרתםן לי המון
אנונימית
^^^^ ממש מסכימה עם אנונימית!!! ספר מהמם מאוד מאוד מומלץ
אני בכלל לא ראיתי אותך כחופרת אני כלכך שמחה שאני עוזרת לך אני גם חופרת אבל אני לא חושבת שחפרת העיקר שהתעודדת❤
שואל השאלה:
gossip girl 16
אנונימית
אוקיי תודה רבה לשתיכן חיפשתי על הספר הזה בגוגל יש אותו להאזנה בכאן 11 אאזין לו בהקדם(לא מצאתי גירסה לקריאה אז אאזין לו)
תודה רבה לשתיכן ולכל האחריםות תודה תודה תודה!!!
אנונימית13.
תודה רבה מעריכה אותך ככ!!
gossip girl 16
אנונימית
אוקיי תודה רבה לשתיכן חיפשתי על הספר הזה בגוגל יש אותו להאזנה בכאן 11 אאזין לו בהקדם(לא מצאתי גירסה לקריאה אז אאזין לו)
תודה רבה לשתיכן ולכל האחריםות תודה תודה תודה!!!
אנונימית13.
תודה רבה מעריכה אותך ככ!!
אנונימית
בכיף נשמה! איזה מתוקה את שאת אומרת תודה כאן לכולם!!! באמת באמת את מהממת!! יהיה לך טוב, אני יודעת את זה! ישלך לב זהב ❤
❤❤❤
אולי אני יכול למצוא לך ספרים של הרב ארוש למכירה אם תרצי
לכל אחד יש שאלות לגבי אמונה.
אם אני עכשיו אצטט לך משפט ישיר כלשהוזה יהיה כבד מדיי וזה רק יהיה כמו עול עלייך.
גם אני חווה את זה עכשיו, אני פשוט אומר לעצמי שיש לי עוד זמן עד מתי שהאמונה שלי תתבסת ותהיה עם יסודות חזקים ואני אוכל להבדיל בין אמונה כלשהי.
בקשר לסבא שלך אני משתתף בצערך:_
אם אני עכשיו אצטט לך משפט ישיר כלשהוזה יהיה כבד מדיי וזה רק יהיה כמו עול עלייך.
גם אני חווה את זה עכשיו, אני פשוט אומר לעצמי שיש לי עוד זמן עד מתי שהאמונה שלי תתבסת ותהיה עם יסודות חזקים ואני אוכל להבדיל בין אמונה כלשהי.
בקשר לסבא שלך אני משתתף בצערך:_