11 תשובות
סעמק עם גאבי המכוערת הזאת
שואל השאלה:
^ בדיוק
^ בדיוק
אנונימית
אני כיאילו היחידה שלא שונאת את גבי?
וכן זה היה עצוב. בעיקר בגלל שממש כאב לי על קוני
ועוד לפני זה הוא אמר לה ולג'ין שהוא שמח שלפחות הם שרדו
וכן זה היה עצוב. בעיקר בגלל שממש כאב לי על קוני
ועוד לפני זה הוא אמר לה ולג'ין שהוא שמח שלפחות הם שרדו
שואל השאלה:
^ אני תאמת שנאתי אותה עוד לפני זה.
היא פשוט חרא דמות שמגיע לה למות לדעתי d:
^ אני תאמת שנאתי אותה עוד לפני זה.
היא פשוט חרא דמות שמגיע לה למות לדעתי d:
אנונימית
היא די עיצבנה אותי עוד מהרגע הראשון אבל אני לא שונאת אותה
נראה איך זה יתפתח
גאבי דמות מדהימה, יהיה לה character development בפרקים הבאים.
קצת שתבינו: גאבי נולדה לחברה שבה מהרגע שהיא נולדה לא מפסיקים להגיד לה עד כמה היא בן אדם חרא ועד כמה העם שלה חרא ועד כמה המשפחה שלה חרא ושהם צריכים להישרף, למה? בגלל שהם אלדינים, הם שוטפים להם את המוח שהאלדינים שבפרדייס הם השטן עצמו, ושהיא גם השטן הכל רק בגלל שהיא חלק מהעם שלהם. המרליינים מתייחסים אליה למשפחתה בזילזול, כאילו שהם סמרטוטים, היא רוצה להגן על משפחתה ולא לחיות בפחד שכל שנייה יכולים להרוג אותה רק בגלל שהיא אלדינית. זה לא מזכיר לכם טיפה את השואה? ה אלדינים חיים במרליי במקום שנקרא גטו בדיוק כמו שהיהודים חיו בגטאות באירופה. תראו איך זה משקף את השואה ואולי תבינו משהו.
קצת שתבינו: גאבי נולדה לחברה שבה מהרגע שהיא נולדה לא מפסיקים להגיד לה עד כמה היא בן אדם חרא ועד כמה העם שלה חרא ועד כמה המשפחה שלה חרא ושהם צריכים להישרף, למה? בגלל שהם אלדינים, הם שוטפים להם את המוח שהאלדינים שבפרדייס הם השטן עצמו, ושהיא גם השטן הכל רק בגלל שהיא חלק מהעם שלהם. המרליינים מתייחסים אליה למשפחתה בזילזול, כאילו שהם סמרטוטים, היא רוצה להגן על משפחתה ולא לחיות בפחד שכל שנייה יכולים להרוג אותה רק בגלל שהיא אלדינית. זה לא מזכיר לכם טיפה את השואה? ה אלדינים חיים במרליי במקום שנקרא גטו בדיוק כמו שהיהודים חיו בגטאות באירופה. תראו איך זה משקף את השואה ואולי תבינו משהו.
אני נגד גבי אבל תסתכלו על זה ככה, הם הרגו את כול החברים שלה,את המשפחה שלה, היא נשארה לבד ואתם צריכים גם להבין את הצורך שלה לזה אבל בכללי בכיתי רצח וחיבקתי תפוח אדמה איזה שעה
אני בכיתי שסאשה מתה ושמחתי שנתנו לגאבי מכות.
בפרקים הקודמים לא כל כך שנאתי את גאבי אבל מהפרק הזה אני שונאת אותה למרות שכן עם אתם הבנתם את העצב של ארן על אמא שלו ואנשים שהוא אהב אז אתם צריכים להבין לפחות קצת את גאבי היא איבדה את חברים שלה מול העיניים ועוד אנשים
ואני גם חושבת שמגיע לגאבי למות (:
בפרקים הקודמים לא כל כך שנאתי את גאבי אבל מהפרק הזה אני שונאת אותה למרות שכן עם אתם הבנתם את העצב של ארן על אמא שלו ואנשים שהוא אהב אז אתם צריכים להבין לפחות קצת את גאבי היא איבדה את חברים שלה מול העיניים ועוד אנשים
ואני גם חושבת שמגיע לגאבי למות (:
האמת שקצת עצוב לי שכלכך שונאים אותה
אני עדיין מנסה להתגבר על זה ואי
לשרוף את גבי :))
לשרוף את גבי :))