7 תשובות
אין לנו מבחנים בכלל כרגע, רק שיעורי בית ועבודות.
כןן המורה למדעים הביאה לנו 3 מבחנים ברצף באותו יום וכל שבועים יש לנו בוחן פתע במקצוע כל שהו בדרך כלל במתמטיקה
שואל השאלה:
לא נראה לי שאכפת להם הם רק רוצים ללמד
לא נראה לי שאכפת להם הם רק רוצים ללמד
אנונימית
וואי גם אצלנו
התחילה לנו תקופת מבחנים באוקטובר ועד שהיא נגמרה התחילה עוד תקופת מבחנים שנגמרה רק לפני איזה שבועיים
התחילה לנו תקופת מבחנים באוקטובר ועד שהיא נגמרה התחילה עוד תקופת מבחנים שנגמרה רק לפני איזה שבועיים
אז שיתנו לנו ללמוד אין זמן ללמוד חח ואז הם אומרים שאנחנו לא לומדים טוב , מעניין למה ?
יש לי בגרויות..
כן
באותו הנושא: