8 תשובות
שני הצדדים
אורבן, קמפוס לשעבר
אורבן, קמפוס לשעבר
שני הצדדים ואורבן
אני משתמשת באורבן פסטל מכיתה ח ועכשיו אני ב-י, חברה מעולה, אין צורך להוציא מלא כסף על קמפוס
אני משתמשת באורבן פסטל מכיתה ח ועכשיו אני ב-י, חברה מעולה, אין צורך להוציא מלא כסף על קמפוס
אני כותבת על צד אחד רק כי העט והמרקרים שלי עוברים לצד השני. בסופי שנה משלימה צד שני של הדף..
לשאלתך השנייה, אני כבר לא עובדת עם מחברות אלא עם דפדפות, אבל הייתי בדרכ קונה מותג זול יותר כמו arti
לשאלתך השנייה, אני כבר לא עובדת עם מחברות אלא עם דפדפות, אבל הייתי בדרכ קונה מותג זול יותר כמו arti
צד אחד, קמפוס
רק צד אחד
קמפוס, אבל גם אורבן בסדר
קמפוס, אבל גם אורבן בסדר
שני הצדדים, קמפוס
רק צד אחד
קמפוס, שני הצדדים.
באותו הנושא: