6 תשובות
זה מביך
א-
זאת הפעם היחידה שישראל באמת התנהלה כמו שצריך , יש הרבה רוצחים והרבה פגיעות מיניות ולא עושים כלום
Snt
אני לא רוצה לדעת איך יגיבו אם הוא ישתחרר