6 תשובות
זה מביך
אומייגד
ווטפ
א-
זאת הפעם היחידה שישראל באמת התנהלה כמו שצריך , יש הרבה רוצחים והרבה פגיעות מיניות ולא עושים כלום
זאת הפעם היחידה שישראל באמת התנהלה כמו שצריך , יש הרבה רוצחים והרבה פגיעות מיניות ולא עושים כלום
אני לא רוצה לדעת איך יגיבו אם הוא ישתחרר
מה אני בהלם
באותו הנושא: