9 תשובות
וואו
שזה לא קל ובאמת שאפו
ושהיא בוגרת ואחראית
היא מאוד אחראית, עצמאית, בוגרת
עצוב
בוגרת ואחראית
עברה הרבה בחיים, יש לה סיבה לא לגור עם ההורים, וכנראה עובדת ממש ממש קשה
לא הייתי חושבת עליה משהו על
אבל בטח הייתי חושבת שההורים דלה עשו לה משהו.. רווחה וכאלה
בוגרת/אחראית
שואל השאלה:
מה עצוב בזה?היית מת לגור לבד
אנונימית
בוגרת ואחראית ויודעת מה היא עושה ועברה הרבה בחיים ואמיצה