10 תשובות
בנות שרוצות להכיר
תגיבו
אנונימי
לא אהבתי כל כך.. בכללי אין הרבה סדרות טובות ששוות את הזמן צפייה הארוך שלהן.
כן
אני לא אהבתי בכלל
לא לראות עם משפחה , הרבה סצנות ס*ס
אנונימית
סדרה נ ד י ר ה
כן היא מדהימה אבל לא כל אחד מתחבר לזה אבל בעיניי היא מושלמת
העונה הראשונה טובה השנייה גרועה לדעתי
מ ו ש ל מ ת.