8 תשובות
תסעי. הורים הומופובים לא אמורים לעצור אותך, לא תוכלי כל החיים להקשיב לה.
תסעי
תסעי
אנונימית
הייתי אומרת לך ללכת אבל אני לא יודעת עד כמה זה חכם ללכת למקום כלשהו בלי שאמא שלך תדע.. את בת 15, אולי את בוגרת והכל אבל את עדיין באחריותה של אמא שלך (כאילו מהבחינה של לנסוע לבד) ויכןל לקרות לך משהו מסוכן ואמא שלך אפילו לא תדע.
אולי תנסי למצוא דרך אחרת להפגש איתה?
כאילו אם את נוסעת עם החברה שאת ישנה אצלה וההורים שלה יודעים אז תסעי.
אולי תנסי למצוא דרך אחרת להפגש איתה?
כאילו אם את נוסעת עם החברה שאת ישנה אצלה וההורים שלה יודעים אז תסעי.
תעשי מה שנראה לך לנכון!את רוצה לנסוע?תסעי אל תקשיבי לכאלה שלא יודעים לפרגן לך אפילו האלה שהכי קרובים אלייך!תסעי ואל תסתכלי לאחור אל תחשבי על איך שאמא שלך תגיב זה החיים שלך לא שלה ואם את רוצה לנסוע תסעי זאת החלטה שלך והחיים גם ככה קצרים אז למה לא לנצל אותם.
שואל השאלה:
אין לי מושג מה לעשות:(
אין לי מושג מה לעשות:(
אנונימית
לגבי אמא - תדברי עם אמא שלך בצורה מסודרת כשהיא פנויה ורגועה ולא בלחץ ותגידי לה שזה מה שאת ואת שלמה עם זה ואת מאוד תרצי שהיא תקבל אותך, שאלה החיים שלך ומאוד תשמחי שהיא תהיה חלק מהם ולא יהיו פערים ביניכן וחילוקי דעות. שאת מבינה שאולי קשה לקבל את זה אבל אולי לאט לאט זה יתרכך והיא תבין יותר.
תגידי לה כל מה שאת מרגישה ותראי מה קורה.
מבחינתך תדעי שאת עושה הכל ושאת מתחשבת ובסופו של דבר גם אם ההורים לא יקבלו את זה זו מי שאת ואת לא יכולה לחיות בסוג כלא נפשי ולא להיות מי שאת.
תגידי לה כל מה שאת מרגישה ותראי מה קורה.
מבחינתך תדעי שאת עושה הכל ושאת מתחשבת ובסופו של דבר גם אם ההורים לא יקבלו את זה זו מי שאת ואת לא יכולה לחיות בסוג כלא נפשי ולא להיות מי שאת.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות.
עליתי על האוטובוס, אני בדרך עכשיו, לחץ מטורף
תודה רבה על התשובות.
עליתי על האוטובוס, אני בדרך עכשיו, לחץ מטורף
אנונימית
באותו הנושא: