4 תשובות
הטרילוגיה הראשונה היא האהובה
הטרילוגיה החדשה באמצע
ואת הפריקוולס אני לא אוהב ככ
הטרילוגיה החדשה באמצע
ואת הפריקוולס אני לא אוהב ככ
הכי טובה זאת המקורית
אחרי כך זה הפריקוולס, זה לא משהו אבל לפעמים יש נקודות חוזקה (כמו הקרב של אובי וואן ואנאקין)
והסיקוולים מזעזע, פשוט מזעזע, כלכך התאכזבתי מכל סרט שיצא, הרסו את הדמויות שגדלנו עליהם והביאו חרא דמויות במקום
אחרי כך זה הפריקוולס, זה לא משהו אבל לפעמים יש נקודות חוזקה (כמו הקרב של אובי וואן ואנאקין)
והסיקוולים מזעזע, פשוט מזעזע, כלכך התאכזבתי מכל סרט שיצא, הרסו את הדמויות שגדלנו עליהם והביאו חרא דמויות במקום
הכי טובה היא המקורית, היא פשוט מדהימה.
אחריה הprequels, גם טובים אבל פחות.
ואחרונים הsequels, הם נוראיים, בלי שום כיוון עלילתי עקב כמויות של בעיות הפקה, המון החלטות לא נכונות ושימוש מאוד לא נכון בדמויות. צריך להתעלם מהם
אחריה הprequels, גם טובים אבל פחות.
ואחרונים הsequels, הם נוראיים, בלי שום כיוון עלילתי עקב כמויות של בעיות הפקה, המון החלטות לא נכונות ושימוש מאוד לא נכון בדמויות. צריך להתעלם מהם
הטריולוגיה המקורית
הפריקוולס
הסיקוולס
אני יודע שכולם שונאים ממש את הפריקוולס יותר אבל אני פשוט שונא את 9 ו8 ושבע סביר מינוס
הפריקוולס
הסיקוולס
אני יודע שכולם שונאים ממש את הפריקוולס יותר אבל אני פשוט שונא את 9 ו8 ושבע סביר מינוס
באותו הנושא: