2 תשובות
היי, את יכולה לאכול אבל בלי להגזים. למשל את רואה חבילה של שוקולד אז לקחת שתיים שלוש קוביות לא יותר. ככה שלא יהיו לזה הרבה קלוריות. ככה אני עושה..
לשתות לפחות 2 ליטר מים ביום
תמצאי תחליף לממתקים לדוגמא במקום שוקולד תאכלי חטיף אנרגיה \ חלבון
תפחיתי שתייה מתוקה- נגיד בסופש תאפשרי לעצמך קצת אבל לא מוזגם
להוריד בצקים ושניצל תירס שהוא מאוד לא בריא!
ג'אנק אפשק עד פעם בשבוע לא יותר
את צריכה להציב לעצמך תנאים אני הייתי עד לפני תחילת סגר שלישי בדיוק כמוך אבל שהסגר התחיל לקחתי אחת עצמי בידיים ואני עושה מה שרשמתי וירדתי 2 קילו כבר כמובן בשילוב של ספורט
ותאכלי או 5 ארוחות קטנות ביום
או 3 ארוחות גדולות ביום מה שמשביע אותך יותר
לעשות את זה עם חברות יהפוך לך את זה ליותר מהנה מבטיחה לך
מקווה שעזרתי:)