4 תשובות
"אני צריכה לשמור על אחים/אחיינים שלי"
יש לך חיסון, את רואה את סבתא שלך הרבה זמן שלא, יש לדודה שלך ניתוח, מחר זה יום נקיונות בבית ואת צריכה לעזור לאמא שלך,
פשוט תגידי לה, שאת עייפה, שאין לך כוח או משהו. היא בסוף תבין שזה תירוץ.
אני לא ככ מרגישה טוב יש לי סחרורות וכו'