8 תשובות
לא. שימי לך שירים באוזניות...
גם אני יוצאת לבד לפעמים.
לא, אני לפעמים עושה את זה גם
לא... יותר מסוכן

אבל מי יחשוב "איזה מביכה היא, היא הולכת לבד באמצע הרחוב חח"?!?
לא, זה אחלה ספורט
לא , תשמעי שירים
חח חיים, אני כל הזמן לבד.
זה לא מביך...
אנונימית
ממש לא
מה אני עושה את זה תמיד אני אוהבת להיות לבד