10 תשובות
כנראה שאתה תגבה בגיל יותר מאוחר
אתה רק בן 12 ברור שאתה תגבה
וכן אפילו עד גיל 14 15
תמיד הבנים מתפתחים יותר מאוחר זה בסדר
כן אתה כנראה עוד תגבה
שואל השאלה:
אני יודע שאני אגבה אבל אני שואל אם אני אהיה גבוה
אה לא יודעת זה תלוי בגנים
ההורים שלך נמוכים?
זה תלוי בגנים
שואל השאלה:
ההורים שלי נמוכים אבל נגיד אחות שלי הגדולה די גבוהה
אתה תהיה יותר גבוה מאחותך כנראה( לא בטוחה, ככה זה בדרך כלל)
יכול להיות שאתה תהיה כזה 1.70